понедельник, 3 октября 2016 г.

Ідея створення власної платформи, де я могла б ділитися своїм досвідом мандрівника, веселими подорожніми історіями, індивідуально розробленими маршрутами та практичними навичками (так званими #travelhacks), з’явилась в мене вже дуже давно. Купу разів я занотовувала свої враження від міст та країн, деяких відомих музеїв, мистецьких виставок, музичних концертів або фестивалів, які мені довелось відвідати під час подорожей. Цих нотаток назбиралось вже достатньо, а ось реалізація ідеї все відкладалась на потім. Нарешті настав час розповісти, як в мене виходить мандрувати доволі часто, маючі звичайну офісну роботу з понеділка по п’ятницю, як я наважуюсь на самостійні подорожі, як до них готуюсь, чим керуюсь, обираючи напрямок для кожної наступної, з чим інколи можу зазнати невдачі, а що навпаки, виходить дуже добре.

Комментариев нет:

Отправить комментарий